Tuesday, August 3, 2010

epilog syurga cinta


Siri baru mengisi slot akasia tv3..
semalam dh start episod pertama
tapi aku dh termiss sbb dok sibuk masak utk berbuka puasa
nnti dh masuk Ramadhan tk senangla aku nk memasak kt dapur tu
"abg,leh tk beli tv 1 lagi nk buh kt dapur?" muahaha
ramai yg ckp cite ni ala2 macam filem syurga cinta
nk tau betui ke idak, meh la sama kite tgk yer
aku suke sbb ade adik MIA SARA NASUHA
suke tul aku tgk budak ni sgt comel dan bijak
tk salah la org gelarkan dia laptop sbb dia sgt bijak kn
baru 4 thn tp dah pandai berlakon
leh tak aku nk anak aku jadi cam dia bila besar skit nanti?
hehehe berangan boleh la kan ;D

7 comments:

eT said...

haha..padan la beria benor tanya tajuk cerita tadi...:p

army4war said...

semalam tertengok kat kedai makan time lepak dengan member.. memang citer dia cam syurga cinta yang awal dengan heliza belakon tue.. budak tu memang sangat cumel hehe suka dia blakon, dah la pelat2 skit cumel hehehe

roszz said...

boleh2...ros pun nak husna pandai mcmtu..hehehe

azieda razak said...

ada cite bru ke...
uik...
kena tgk nie...

iera said...

iera dah tgk cite ni smlm kat rmh kak et,hehehe..klu duk tgu kat ofis tak leh tgk la jawabnye..thnks kak et cz bg iera tumpang.hehehehe..citer die yg awl2 tu cam citer syurga cinta gak la tp tak thu la cmne episod seterusnye kan..kite nntikan same2 k..hahaha.

Anip™ said...

cite nie best..dak mia tu manje giler..

aizuemi said...

hehehe.. mmg kisah syurga cinta..

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal