Monday, October 11, 2010

Ada di Indonesia tkde di Malaysia

kedai yg menjual helmet semata
dgn pelbagai corak yg sgt menarik
upin idin ada,mickey mouse ada, tweety pn ada

Bunda Hotel
hotel yg rosak akibat gempa bumi
tp kitorang steady je tido kt sini hehe
ni sume pak pami punye rencana hehe

"dunia adalah tempat bertanam untuk akhirat"

lukisan yg sgt indah dan menarik
sygnye aku tk dpt menikmati keindahan itu sbb aku dilanda demam dn cirit birit
trpaksa tggu dlm van jer...sgt rugi doh..

"kawasan ini berbahaya untuk berenang
karena sudah banyak korban kejatuhan"

walaupn budak ini warga malaysia tp kejadian ni brlaku di indonesia
so masih boleh masuk bawah tajuk aku ni hehe
tukang convert duir rupiah ke rm..anok sapa la ni..keke

"yakinlah pada diri bahawa kita sanggup
melakukan apa yang orang katakan sulit"

"tertib merokok maknanya dilarang merokok"

pemandangan indah di tasik Maninjau

"stesen minyak"


pisang bakar + kelapa + cokelat rite

Kijang Innova

7 comments:

eT said...

aikk...aku rasa dah baca en3 ni smlm...
ari ni pon ada lagik yer..tp ada penambahan la plak..huhu..
dak kecik tu kene paksa ngan mak pak dia kire duit...hehe

miezaniera said...

HEHEHE mgik kan..sbb semalam tk cukup gmbr..gmbr byk kt opis..jgn mare ye kekeke

HaiRe said...

mana gambar cewek cewek yang montok montok bai... tukang urut nasi padang takde ker...

huh... ada yg beli helmet gak ker masa gi sana.. penuh beg dengan helmet aje laa...

miezaniera said...

mane ade cewek montok2 haire..tukang urut pn tkde..kitorang baik2 hehehe
ade gak yg beli helmet tp tk byk la..muat lagi la beg tu huhuhu

eT said...

qasrina la awek montok..muhahaha

miezaniera said...

hehe montok yer..

aizuemi said...

montok dan lentok~
weh.. ade kelapa ke kat pisang tu? tu cheese kan kan kan?

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal