Friday, October 8, 2010

Canon Lense EF 50mm 1.8 or Sony a550

Satu2nye kenangan pahit masa kt Bukit Tinggi,Indonesia
Lense 18-55mm aku dah rosak
bukan lah tkleh guna langsung
cumanya Auto focus dia yg tk brfungsi
so trpaksa focus manual
which is pd aku sgt2 tk seronok


hampir 2 tahun juga aku guna camera + lense nih
mungkin sudah sampai masanye aku "bertukar "
ke camera lain or
just beli lense baru jek?


kalo beli lense 50mm 1.8 ni baru rm350 jek
leh dpt gmbr berbokeh bokeh hehe
tp kalo ada org nk jual 2nd kt aku, lagi aku suke hehehe

tapi kalo dpt angkat Sony a550 ni lagi puas hati kot
harga sekarang aku tgk kt online rm2350
kalo kt kedai mgkin leh nego lagi
tp duitnye la pulak tk mandang
kalo tolak canon 1000D aku tu bape je la leh dpt
byk gak nak ne tmbh kalo angkat Sony nih hmmmm


hmmmmmm
hmmmmmm
hmmmmmm
ade sape2 nk bg adiah kt aku tak camera nih?
kekekekeke


*all pictures from mudah.my

5 comments:

kerangRebus said...

ate duit kume pon tak mandang..haih..tp i nak 1..plz..nakkk!

SYaMiLa said...

kalau blh dpt salah satu kamera tu...bestnya..

Atia Adina said...

minat sungguh ko amik2 gambar ni eh....bagus2....aku tak minat langsung....kalo laki aku srh amik....baru lah aku pegang camera dia..tapi camera cam ni mmg sangat puas hati kan??gambar cantik

aizuemi said...

hahhaa.. beb.. angkat camera baru je ar.. senang.. kan kan kan?

miezaniera said...

kerangrebus : ate sama lah kite yob..sape la nk bg free ek huhuhu

syamila : kalo dpt 2 2 lagi beshh..;D

ad : hehe nk wat cane..byk sgt pengaruh kt psmb..kn aku dh trjebak hehe mmg puas hati gmbr dia..

zue : angkat mmg senang tp nk bayornye payoh doh huhuhu

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal