Saturday, October 9, 2010

Hari ke-2 di Bukit Tinggi,Indonesia

2 Oktober 2010
Seawal jam 4.30 pagi waktu Indonesia dah masuk waktu subuh
Jam 6.30pagi aku terpaksa kejutkan Qasrina sbb nk siap2 utk breakfast jam 7.00am
Dah janji ngn Pak pami kol 8.00pagi kami akan memulakan pengembaraan hehehe
nasib baik Qasrina tk byk kerenah..mmg kaki jalan anak dara aku sorang nih kekeke

breakfast di Hotel
van Pak pami dh menanti kt luar tu hehe

Qasrina pun dh terjebak ngn mama dia
asyik bergambar je..ni kt depan hotel sementara tggu org lain tk abih makan lagi

sungguh gile tgk telekung kt sini
rase cam nk sapu semuanye huhuhu
kalo la aku seorang jutawan...

tukang bg sepah kedai hehehe

aku tk tau la nape sarah tetiba malu pulak
Qasrina lak berjaya buat aksi berlagak kekeke
pak pami memahami gelora hati kitorang yg gile tgk padi yg tgh masak
sgt cantik pemandangan kt sini
macam la kt Malaysia tkde sawah padi kn kekeke

ni pulak depan Istana Pagar Ruyong
bak kata mira, tk dpt masuk, kt luar ni pun dh leh wat mcm2 gaya hehe

papa nye pn nk brgambar kenangan gak
korang nmpk tak Qasrina kt belakang tu
penat doh aku nk kejar dia...huhuhu

tengahri lak kami makan kt restoran terapung
gmbr restoran leh tgk kt blog mira
cantik juga pemandangn kt sini
kebetulan masa kami sampai ade geng2 moto besar dok makan kt situ

sebelum balik ke hotel, destinasi yg ditunggu...Pasar Atas
adeh...seb baik hujan
kalo tk pastinye lagi jauh kami berjalan kekeke
kt sini nk cite tmpt wuduknye saaaaaaaaaaaangt mencabar
dr luar toilet dh ada bau
dlm toilet jgn cite la.....huhuhu bertuahnya aku duk di Malaysia yg wangi hehe

last sebelum tido, pak pami bw makan kt restoran apa ni ek
tk ingt la pulak nama nye
yg pasti sayur kangkung di masak atas meja depan mata kami
special doh...menggoda sampaikan tk dan dah tggu kepulangan para suami2
yg pergi mencuci mata di kedai helmet berdekatan kedai makan ni
kami makan dulu no hehehe

c u in next episod...hehe

more stories
zuco
et
maro
mira
ikram

3 comments:

army4war said...

uit.. baru hari ke 2?? ada 3 hari lg ni kak bye.. hahahah

eT said...

ibu2 tu mmg...tgk camera jek terus meroyan...huhuhu

miezaniera said...

mira : sabar..pelan2 kayuh hehehe

et : kekeke nk wat cane..sifat semulajadi muahaha

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal