Wednesday, October 13, 2010

car park

Setiap hari aku menghadapi cabaran
ketika masuk ke kawasan perumahan pengasuh Qasrina iaitu di flat bukit raja,Klang
almaklum kawasan macam tu mmg sgt susah nk dpt parking
namun kepayahan tu telah beralih kepada orang lain
disebabkan orang2 yg parking ikut suka hati tok nenek diorang jer

besenya aku smpi situ dlm kol 7.10am which is org ramai tk kuar lagi
mmg betul2 mengasah skill imaginasi aku
lepas ke tak..lepas ke tak..tak ke lepas..
dan
sesungguhnya Allah Maha Mengasihani dan Maha Bijaksana
seingat aku tiap kali aku mghadapi saat kesukaran itu
pasti akan ada seorang hamba Allah
yg akan tolong tengokkan
maklum le dah namanye pompuan kan
kalo sorang2 bajet mmg tk lepas memanjang
padahal kt luar tu luas kemain lagih..hehe

aku tk tau apa nama pakcik tu
tapi mmg setiap hari aku mgharapkan kewujudan beliau
dan aku yakin dia pn tau aku mmg menantikan dia setiap hari
terima kasih pakcik
semoga Allah panjangkan umur pakcik
dan memberkati pakcik di dunia dan di akhirat...


5 comments:

lydzar said...

huhu parking kt rumah kami pon dh mcm tu gak sekarang..tension

e.l.i.s.s.m.i.e said...

siapakah pakcik misteri itu..jeng jeng jeng :p

syusye said...

sura bab parking mmg lemah..kuar msuk kuar masuk xpenah nk lurus syik la senget...tension!!

miezaniera said...

lydzar : tension kan..

eliss : pakcik tu ialah seorang hamba Allah yg baik hati..sah dia ialah manusia hehe

sura : cam tuannye la tu..senget je kekeke

eT said...

mesti pakcik tu hari2 tunggu bai...hehe

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal