Thursday, October 28, 2010

rm30 mahal ke murah?


Setelah lebih 5 tahun aku berkhidmat di UiTM ni
kad staf aku masih berfungsi dgn baik dan berkesan
membuktikan kecermatan aku kekeke
namun tanpa kusedari
sebenarnya kad aku tu dh byk retak di tgh dan di tepi2 kad tu
cumanya tk kena kad cip dia je..
jadi kebetulan si et nk tukar kad dia semalam pasal kad dia dh trbelah dua
(ganas dak et nih huhuhu)
aku pun menjoinkan sekali diri aku
untuk mmbayar rm30 kt bendahari sebelum boleh aku mndapatkan kad baru itu

sekian berita pagi ini..

nota tenggiling :

adiah dari cik jue dah sampai
so sweet so cute
nnti aku upload gambar nye yer..;D
terima kasih yer cik jue..

8 comments:

Atia Adina said...

eh....ko pun buat gak????kalo aku....aku akan guna selagi kad tu boleh berfungsi....biarlah keadaanya buruk pun....heh heh heh

eT said...

bagus2...muka baru..hehe

miezaniera said...

ad : a`a..sbb aku dpt rasekan nyawanye dh tk pnjg hehehe

et : muka baru..semangat baru huhuhu

syusye said...

lor ingat kan tiket ke pelawan bola sepak final..rm30 jgak.. ha ha ha

miezaniera said...

oooo ye ke..hahaha tk tau pulak..sejak perak dh tk masuk final,tkde muud dh nk folow hehe

Lelord said...

hehehhe uitm dihatiku...dh lama x jengah uitm

Kancilbiru said...

selagi boleh guna, nak guna la...hihi...kalau muka aku kurus slim sikit baru aku nk p buat baru...hehehe

aizuemi said...

aku ske gambar aku yg sedia ada.. muke suci~

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal