Friday, October 1, 2010

Bersiaran dari dalam perut ikan jaus


peringatan : ini adalah auto published

pada masa dan ketika ini
(kalau flight tak delay la kan)
Insyaallah aku telahpun berada di dalam perut ikan jaus Air Asia
(kan bentuk kapal terbang tu mcm ikan jaus hehehe)
dan dalam masa sejam lagi Insyaallah kami akan selamat
mendarat di airport Padang, Indonesia

percutian 5H4M ke Bukit Tinggi ini disertai oleh 10 pelancong
dari Malaysia yg terdiri drpd 2 bayi dan 8 org dewasa
semua kawan2 opis jek...
lenkali kalo ada rezeki nk paksa gak mak n abah ikut sekali hehe


aku rasa macam nk beli ole2 dari sana
untuk siapa?
untuk siapa2 yg paaaaaaaaaaling rajin dan baik hati
menjaga rumah aku ni sepanjang ketiadaan aku di sini
dan aku akan menggunakan khidmat en Nuffnang
utk mengesan blogger tersebut hehehe

selamat berblog kepada semua rakan2 blogger semua
doakan kami selamat pergi dan selamat kembali
Insyaallah....

nota lutut : kpd bos2, tlg jgn rindukan saya yer..jaga diri kamu baik2 yer hehehe
larikkkkksssssssss.....

7 comments:

iera said...

kak bai,dah sampai ke belum ni?selamat bercuti 10 org rkyat malaysia disana..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

wah...mcm ku buleh agak siapa yang 10 orang tu :p selamat bercuti !!

mamasue said...

bestnyaaaaaaaaaa.......tgk ole2 tu,igtlah kwn2 yg ditinggalkan...kitorg ni tak le tlg jg rumah,tp tlg jgkan ofis =)

axelida said...

have save journey!

k.mus said...

ole2.. mesti free kan.. mau2, jgn lupe ye =)

sarah-najwan said...

semoga selamat sampai dan kembali ke m'sia..

p/s: nak ole2 jgk..ki3

ZzamzZ said...

ooo siap wt pesanan utk bos² ye..d sbbkn bos² ni yg tlg jaga kedai kan..jgn lupe belikan ole² tau..

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal