Wednesday, October 20, 2010

Pakai tudung tp berseluar pendek..


senyummmm..
tolong jgn salahkan mama saya kerana memakaikan saya begini
sbb dah last minit tetiba saya tetiba nk pakai tudung
pastu mama pn dh lambat, dh malas nk tukarkan seluar panjang
terus keluar je macam ni
sbb mama ingt saya akan cabut tudung ni dalam beberapa minit je
tapi sayangnye..saya pakai tudung ni sampai la balik semula ke rumah
haa lama kan..sila percaya yer..hehehe

peace..

malu la konon hehe..

haa?


haaa korang mesti kenal dak tecit ni kan
dia mmg selalu jadi mangsa buli
di kala ibu dia tiada di samping dia
hahaha...aku juga tknk ketinggalan mnjadi pembuli kepada si budak tecik ini
hehehe

10 comments:

iera said...

hahaa..comeinye qasrina pakai tudung..hehehee..takpe la berseluar pendek pun tecik lagi..dah besar nnti pkai sluar panjang tau..ehhehee...
Sian dak dania tu asyik kne buli jer kan..hehehee

army4war said...

style what pakai tudung dengan suar pendek.. hahahaha

sian dania g memana pun kne tonggang terbalik.. harap ibu dania tidak sentap.. malah bergumbira.. hahahaha

Iera said...

ala comelnya qasrina..sama mcm aina jugak..kdg2 pakai tudung tp berseluar pendek..

eT said...

huhu..nasib qasrina tu bambam...
kalo x mmg terbang gak tu..huhu
mira...ada berani terbangkan la qasrina tuh...huhuhu

Sarah Syazwani said...

sebab dania tu kecik lehla wat mcm tu..cuba kalo qasrina mau ko yg patah pinggang

Atia Adina said...

ala...siannya dania....mangsa buli....heheheheh..ingatkan qasrina versi kurus tadi

mama uzma said...

comelnya qasrina bertudung..geram kat pipi dia...hihi...

Maryam Fatanah said...

nasib baik qas kecik lg...waaaa...mcm time prigram m je

aizuemi said...

baru aku tegur psl qas n tudung kan? hehehehhe~

miezaniera said...

thanks semua yg komen..semalam dh komen balas utk setiap seorang..punye pnjg type sekali error masa nk publish..sgt2 keciwa...;(

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal