Friday, February 18, 2011

Baju dinner saya

Ahad ni Insyaallah budak2 kolej aku
akan anjurkan majlis makan malam
sempena macam2 la diorang nk buat kan
so aku dh buat preparation awal
sebab tema majlis tu glamorous..
maka aku pn telah mncari pakaian yg glemer2 gitu
dgn tema hitam putih ;D


ni baju yg aku akan pakai malam tu ;D

tas tangan ;D


and kasut pulak camni ;D


agak2 cukup glemer tak?
agak2 en suami lepaskan aku pergi tak dgn pakaian begitu?
huhuhu


nota hindi : berjaya rembat sehelai baju kt jusco tghari tadi.
harap2 boleh la pakai g dinner nanti hehehe


berminat nk beli domain sendiri ? click here

8 comments:

eT said...

hahaha..glemer giler...
nnti tabur kilat2 atas baju tuh...
baru la merghelip ghelap...

~izan~ said...

mmg glamer sgt dah tu...tak berkelip la mata nnt tgk.bley menang best dress nanti hehehe

lydzar said...

hubby awk tak lepaskan kot..dia suruh pakai and duduk depan dia je kang..tak bagi pegi diner huhuhuhu

miezaniera said...

et : leh tabur2 camtu je ke..hehehe

izan : ye ke leh menang? jgn tak tau ade org lain yg pasti lebih glemer hehehe

lydzar : hahaha..mungkinkah?

syariza09 said...

boleh jer, kat yg terdedah tu pakai jer pashmina atau apa2 jelah

Maryam Fatanah said...

amboih kak bai...kelazzz gituh

ZzamzZ said...

hehe aku nk teka sape yg plg vogue d vast mlm dinner ko nnt bai..confirmla tut..mane bley lawan..menjadi bualan hangat tu ;D ngn lupe capture gambo..

miezaniera said...

syariza : gud idea..lenkali leh try hehe

m : kelazzz la sgt..

zam : tau tkpe..

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal