Friday, February 25, 2011

Penyanyi baru

video

ni kisah malam dinner aritu
si kecil ni memula takut2 nk p depan
sekali dah dpt mic tk mo lepas pulak
org sume dah duduk, dia buat show pulak kt depan tu...
pasni leh la masuk tom tom bak kan Qasrina kan..kekeke


ini pulak baju yg sepatutnya aku pakai pada malam dinner tu



tp bile tgk2 balik macam tk comei je
last minit salin pakai baju lain
tu la teringin nk pakai mcm org muda
tk sedar diri ni dh tak remaja lagi ;p
ade sape2 berminat tak nk baju ni?
leh bg separuh harga hehehe
percuma dgn tali pinggang sekali ;D




7 comments:

eT said...

baju ni p jalan2...santai2...ok la bai...
wat fotoshoot...chantekkk...

miezaniera said...

betui ke cantik ;D kalo cntik,tk jadi la jual hehehe

eRiNsZ said...

mg sweet pon..
klo x mo sayer dah angkt tngan nk beli ni..

syusye said...

pergh glamor lagi 2..

Aleyn said...

Ok jer baju tu...nice what..tapi kalau tambah exccessory lain..lagi melletop...

Salam kenal

miezaniera said...

erinzs : kekeke ye ke..cepat turunkan tangan..tk jadi la jual hehehe

sura : glemer ek? tang mana glemer tu?

aleyn : salam kenal..thanks jenguk sini ;D maybe leh tambah rantai labuh kot kan hehe

Sarah Syazwani said...

nape x comeilak..ok jek tgk

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal