Thursday, February 17, 2011

Pertama kali dia TAK menangis


gmbr diatas : taman kt depan umh tok kt kg


tak pernah lagi dia tak menangis bila ajak balik main dari taman
tapi petang ahad lepas
kami bawa dia p main kt taman kt sec 7 tuh
sejam dia main kat situ
bila dah pukul 7 kami pn ajak la dia balik
kebetulan hujan pn dah mula turun
papa dia pn dh ready nak dukung dia mcm biasa
tapi tak kusangka
dia tenang je masa kami ajak balik
elok je jalan tanpa meraung2 nak main lagi
adakah sebab dia dah penat main
atau dia trlalu seronok sebab jumpa ramai kawan baru
hehehe ataupun sebab dia dh besar
otak dah byk brsambung kot hehehe

kalo macam ni selalu
boleh la mama dan papa bw Qasrina g taman selalu
tkde la malu kt orang..tiap kali balik nk nangis
membuatkan kitorang jd fobia nk bw dia p taman huhuhu
anak korang pulak macamana? ;D

8 comments:

bun_nee said...

qaleesya sekarang ni tak pandai lagi nak main2 kat taman.. tak tahu la lepas2 ni..hehehe

~izan~ said...

oo dia selalu nangis kalau ajak balik..agaknya kali tu dia dh puas kot main2 kt situ hehe.anak2 izan kira setakat ni xde nangis lg ajak blk,tp nangis ajak pegi huhu...

miezaniera said...

bun_nee : skit lagi pandai la tu..jeng jeng jeng..

izan : hahaha lagi haru camtu..tah2 pasni Qasrina pn nangis ajak g taman hehehe

eT said...

dan main nnti xmo benti dah tuh..hehe

e.l.i.s.s.m.i.e said...

my nuha pulak kalo naik menatang depan tesco tu, kalo dia tak puas dia meraung jugak..so memang prepare duit sampai 3 kali gerak, baru dia ok :p

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Assalamualaikum, Nama pun bebudak gitu macam tue ler ..sama ler dgn anak2 BSB. Masa nak pg punya ler seronak tapi bila ajak balik mesti nak tunggu sampai gelap..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Assalamualaikum, Nama pun bebudak gitu macam tue ler ..sama ler dgn anak2 BSB. Masa nak pg punya ler seronak tapi bila ajak balik mesti nak tunggu sampai gelap..

miezaniera said...

et : tu la..masalah yg tkde penyelesaian hehehe

elis : yg tu lagi la Qasrina tkmo turun..ko gerak la 10 kali pn belum tentu dia nk turun hehehe

bsb : waalaikumusalam..betui3..kalo tk, tkde la budak2 namanye kan hehehe

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal