Monday, February 14, 2011

Lawak ke ?



di suatu malam ketika sedang menonton tv:

adegan di tv adalah 2 org pelakon sedang brcakap.
Qasrina : mama, nape cakap?
mama : saje la cakap.. (jawapan kurang bijak ok)
Qasrina : nape cakap?
mama : cakap la..dh org tanya.
Qasrina : nape tanya?
mama : sebab tak tau..tanya la.
Qasrina : nape tak tau?
mama : sbb bukan semua benda kt dunia ni orang tau..ada benda yg org tak tau, org tanya la..
Qasrina : ......
mama : (fuh lega.hehehe)



di suatu malam yg lain pulak :

Qasrina : mama, tulis (lukis sebenarnye ye) helikopter
mama : ok..meh sini mama lukis
Qasrina : mama, ni apa?
mama : ni kipas dia
Qasrina : mama, bagi pusing..
mama : mana boleh pusing..ni lukisan je..
Qasrina : mama pusing la...pusing kipas...
mama : tak boleh...
Qasrina : sambil meraung guling2..nk pusing kipas..nk pusing kipas...
mama : arghh..stressss!!

14 comments:

lydzar said...

hehehe mmg kekadang stress melayan anak punya soalan.. semua benda pon "KENAPA"..kan? hehehe

aku la... said...

kena pk macam dia pk..heheh cuba suh dia pusingkan..tgok dia buat gena

~izan~ said...

bdk2 mmg kaya dgn soalan tp maknya agak miskin nk menjawab sebab kurang sbr spt diriku ini huhu...

azieda razak said...

qasrina... sungguh comey kamu...

eT said...

hehe...ko pusing2kan jek kertas tu bai...bg dia fikir lagik dan bertanya lagik..muahaha

miezaniera said...

lydzar : a`a betui tu..kadang sepatutnye dia tny siapa tp jadi kenapa jugak..

miezaniera said...

mas : tu la kdg2 letih nk pk mcm dia pk..sbb dia tk pk macam kite pk ;D

miezaniera said...

izan : betui3..kurang sabar dgn soalannye yg kite rasa macam susahnye nk jawab..

miezaniera said...

azie : thanks..kamu pn comel jugak muahaha

miezaniera said...

et : hahaha soalan yg sedia ada pn dh letih nk pk nk jawab apa..tkmo soklan tmbahan lagi ;D

EiJa ZaQuaN said...

hehe..budak2 skrg mmg bijak2..sume benda dia nak tanya..

Sarah Syazwani said...

siann...mama kene buli pulak

miezaniera said...

eija : betui3...susah2 pulak tu soklan dia ;D

miezaniera said...

sarah : tu la..zaman dh berubah hehe

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal