Friday, February 18, 2011

Pernah tak korang rasa...

nak berjauhan dengan si dia buat seketika
mungkin sehari, seminggu atau sebulan?
dulu2 masa bercinta..tak jumpa seminggu pun rase macam setahun lamanya
tapi bila dak duduk serumah, hari2 jumpa
dah lupa macamana rasa rindu yang membara tuh
balik keje masing2 penat, tgk tv, ngadap leptop, tido
sok pagi bangun p kerja pulak...n kitaran pun berputar
kadang2 teringin nak merasai rasa rindu masa bercintan cintun dulu
tapi macamana? takkan nk suh en suami jangan balik rumah pulak?
hahaha kerja gilo tuh..
buatnye dia p tmpt lain? merindu tanpa kata la jawabnye..
hehehe tu la manusia ni kan..yg duduk dekat nk berjauhan..
yg berjauhan tu sah sah la nk duduk sekali pulak..hmmmm
macam2 ragam kita ni kan :p




5 comments:

eT said...

eee...ngengada...
dah dok dekat nk soh dok jauh plak..huhu

hadina said...

mmg betul pun, dulu mase bercinta, tak jumpe seminggu pun rase gelisah semacam kan..hehehe
skrg tiap2 hari jumpe, jawab sendiri lah yer..
ina skrg ni tiap2 minggu mayb kena tinggalkan hubby kat umah, coz balik kg sendiri..rindu usah dikate lah...ni jenis takleh pisah ni tau...

~izan~ said...

betul tu bai,dh dok jauh mmg nk dok sekali plak.izan dr kawen 6tahun lepas tak merasa la nak dok sekali mcm org lain.kena tinggal la 2-3bulan lamanya.sekali sekala je la dok sekali.nk gaduh2 pun xsempat bila jumpa.kira mcm bercinta sokmo la bila asben balik hehe...

semua ada pro n con kan..slmt berhujung mingu =D

aku la... said...

teringin nak berjauhan ke? ish jangan diminta..syukurlah dapat bersama nih..jangan teringin yang bukan2 bahaya tuh..heeheh

iera said...

ishh..kak bai ni,jgn ckp cmtu..brp ramai pasangan yg tak dpt duk sekali n sentiasa berdoa spya dapat duk sekali..sungguh sedih tau..bile berjumpa kami akan bercinta balik,tibe time nk berjauhan lagi mula la tension n gaduh2 manja..bile dah berjauhan dan lama tak jumpe,mula la nk gaduh pasal benda kecil..

setiap yg berlaku pasti ade hikmahnye..terimalah pasangan seadanya..

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal