Tuesday, February 8, 2011

satu selepas tujuh


satu hari bekerja
selepas 7 hari bercuti
of course mood brcuti sedang memonopoli jiwa dan raga
sedangkan kerja tak kenal erti cuti
ade tk sape2 nk tlg me siapkan keje yg menimbun ni

**************************************

my princess Qasrina sgt happy bila balik kampung
hari2 ajak balik kampung
kesian pn ada sbb kt rumah ni hanya mama dan papa dia je la kawan dia
tp kt kg ramai sepupu yg umur lebih kurang dia
mula la rasa nk p jumpa encik A spy cepatkan prtukaran aku ke perak
rumah baru pun sedang di'operate' dapurnye
tk sabar nk tggu hasilnye
nnti leh tunjuk kt korang dapur baru kami hehehe
untuk rujukan ye bukan utk 'lagak'kan ;p

5 comments:

Sidratul Muntaha said...

aku ni hari 2nd masuk keje
bru tune ok sikit
semalam keje dah
tpi tune tak betul
abis budak2 aku amuk
nak2 klu takde manners msuk lab
mmg aku basuh jer otak depa.

aizuemi said...

lamanya cuti.. bestnyer.. nape aku tak cuti lama2 nih.. hehehhe~

eT said...

smlm masuk opis jap pagi punch masuk...
pastu p klinik amik mc..

ummidaddy said...

adik ...sila tempek yer gambar itu dapur..nk buat koleksi rujukan ..... best masuk umah baru yerrkk..msti smpai tak tido mlm

miezaniera said...

sidratul muntaha : basuh jgn tk basuh..kalo leh masuk mesin basuh terus..hehe lebih afdol..

zue : best2..nape ko tk cuti lelama? dh la cuti byk..meh bg aku skit..

et : lenkali minta mc utk 2 org ek hehehe

ummidaddy : baiklah kakak..nnti dh siap kalu,sy kasi tempek ye hehe

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal