Monday, February 21, 2011

mata berkedip-kedip..sbb jumpa ally iskandar ke?



Sejak last week
mata belah kanan aku ni asyik berkedip je
sampai kadang2 nk brcakap ngn org terpaksa pegang kelopak mata
sebab rasa mcm org nmpak je mata ni berkedip2 ni
tapi asbend cakap tak nampak pun
tapi perasaan aku tetap rasa macam org nampak
sgt tk selesa rasenya..rimas pn ada kalo dh selalu sgt
kalo tk salah org tua2 cakap kalo mata kanan berkedip2 maknanya nk tgk orang jauh
tapi kalo mata kiri, maknanya nak menangis..betul ke?

tapi ni dh lebih seminggu mata kanan aku berkedip
ingatkan kot sbb nk jumpa ally iskandar tv3 tu
tapi aritu dh jumpa dia tp still berkedip2 lagi hari ni..
maknanya bukan nk jumpa dia la
sorry ye ally..not u hahaha but u mmg cute..comei je..untung u dh bertunang
kalo tk berebut2 pelajar kolej anggerik nk mencuba nasib hahaha
n nasib baik la ppp kolej anggerik tu dh berpunya..kalo tak..tak tau la
ok stop..dah lari tajuk...

sape pernah alami macam aku ni
ade tk tips or petua cane tknk bagi ianya berkedip2 lagi
tolong lah bgtau saya ye.. terima kasih


2 comments:

eT said...

maknanyer gatal la tu..hehe

miezaniera said...

ceh..jeles la tu hehe

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal