Monday, February 14, 2011

perbarisan perasmian sukol 2011..we all dpt no 3!!


Tarikh : 11 feb 2011 : 8.00 pm
lokasi : Stadium UiTM Shah Alam
program : Perasmian Sukol(Sukan antara kolej) 2011

awal pagi dah dpt msg dr ketua ppp
inform dat all ppp kene hadir majlis perasmian sukol 2011
dgn memakai track n baju yg diberi ptg sebelum malam tu
aku pn tanpa byk tanya pakai je la baju yg diberi tu
size L you...belasah la bukan org perasan pn malam kan
sekali sampai stadium rupa2nye kene masuk baris sekali
jadi pegawai pengiring kontijen kolej anggerik
lama gile aku tk buat aktiviti sukan mcm ni
rase mcm zaman sekolah2 je..seronok ;D
bile dh pakaian pn sama mcm student2 kolej
mula la kedengaran dialog2 sprti :
"sambil org tepuk belakang, sy tk dapat...eh sory2 puan bai..sy ingt jpk td.."
"sambil amik barang yg aku pegang tanpa melihat wajahku, eh aku amik 1 yer..eh eh sory maaf puan..tk perasan"
dan macam2 lagi la hehehe
(m, jgn jeles yer..kekeke)
ternyata aku masih muda kan kan kan muahahaha
apapun keletihan brdiri 2 jam atas padang tu
berbaloi dgn pengumuman kolej anggerik sbg tmpt ke 3
sgt brpuashati bg kolej yg kecik mcm kami
dapat tewaskan kolej2 besar yg lain
congrats to ols peserta
dgn prsembahan yg kreatif dan brtenaga
mmg gergeous lah korang!!
jom layan gmbr2 dari lensa kamera jpk anggerik


belon besar sukol 2011

pengetua kolej bersama maskot dan ahli kontijen yg lain

jpk anggerik

ppp anggerik aka miezaniera ;D

lambang kemenangan ;D

9 comments:

army4war said...

maskod dia ngeri... qah tak nangis ke jerit akuut.. akut.. akut... kekekeke

iera said...

tahniah kolej anggerik dan tak sia2 betul kak bai busy 2 3 hari ni kan?hehehe

Sarah Syazwani said...

pasni leh jd ketua ppp pulak..hehehe

Maryam Fatanah said...

kak bai !!! dorg ckp kak bai muda kah??? tak cayo den..ni yg jelez ni..mmg jelez

eT said...

hehe...kite direhatkan dari sukol...ngeee
cam meriah jek kan...

miezaniera said...

mira : qah tk ikut le..dia jaga papa dia kt umah ;D

miezaniera said...

iera : hehehe tu la buzy ke lain kan kan ;D

miezaniera said...

sarah : oh tidak..enggak mau dong jadik ketua..belum layak ;p

miezaniera said...

m : hahaha kn dh ckp jgn jeles...kisah benar ok ;D

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal