Saturday, January 8, 2011

Anak hilang!!..korang pernah ke?

Buat pertama kalinya
aku merasai perasaan nebes dan saaaaaaaaaaaaaaaangat risau
bile tiba2 Qasrina hilang...

alkisahnye kitorang p mkn kfc kt Pas siang tadi
kebetulan ada pc fair kt sana
pas makan,jalan2 kt tgh2 org dok menjual tu
aku dok kusyuk tgk barang sbb tau Qasrina di bawah perhatian papa dia
tetiba en suami ckp kt aku "tgk tu.." (sambil tnjuk kt Qasrina)
aku pn toleh dn nmpk la dia tgh dok pegang2 belon kt booth celcom tu
pastu aku pn ckp "papa tgk dia ye.." dan papa pn angguk.
pastu....tetiba....encik suami dgn muka gelabah gila tny kt aku "Qasrina mana?"
aku tenang lagi..smbil jalan pelan2 dgn keyakinan dia ada kt2 situ je....
pusing punya pusing...tak ada!
dah la org ramai...then aku amik keputusan cari jauh2 skit...
jalan punye jalan..nak nangis dh rasa..risau tahap apa tk tau nk ckp dah..
tetiba dgr suara budak nangis..dgr mcm suara Qasrina....
aku pn brjalan la menuju mncari suara tu dan tk lama nmpk org brkumpul
smbil mcm mncari mgkin dlm hati dok ckp "mana la mak bapak budak ni?"
Alhamdulillah...mmg Qasrina yg tgh dok meraung tu...sambil pgg tgn seorang pakcik
pakcik tu nmpk muka aku yg pucat ni terus pas Qasrina kt aku..tk tny pn anak aku ke tu
hahaha aku peluk dia, cium dia...syukur sgt2..terima kasih pakcik..tk sempat ucap tima kasih kt pakcik tu tadi...sgt nebes...

tk abis lagi..terus dukung cari bapak dia pulak
bukan tknk call tapi saje nk buat srprise pasal aku dh jumpa dulu (kekeke)
dr jauh dh nmpk en suami trcari2 lagi dgn muka penuh risau
pastu kejar dr belakang..laju dia jalan..huhuhu
tetiba dia dh smpi kt deejay yg dok brcakap kt mic
nmpk dia say something..pastu tetiba dia nmpk aku...kekeke
pastu dia say something lagi kt deejay tu..mybe ckp dh jumpa kot hehehe
terus dia dukung Qasrina smbil cium2...hehehe

ni 1st time weols trlepas pandang
tk tau mcmana cepat sgt dia leh hilang
menurut en suami aku..dia pndg belakang
pastu toleh balik Qasrina dh tkde...
dugaan dugaan...Ya Allah jgn lah kau uji kami dugaan sprti ini lagi...
we love you Qasrina...


9 comments:

sarah-najwan said...

akak penah hilang najwan dlm 10 minit

bukan hilang erti kata sebenar..cuma dia pi tmpat mak tok dia..tapi kita xtau..

apalagi..akak xmalu dah..panggil2..jerit2 dpn org..huhu

xnak peristiwa ni berulang..takut weh...

Maryam Fatanah said...

ya allah kak bai..saspen M bce cter ni..adoh...dah la qas tu comel

miezaniera said...

sarah-najwan : yer betui tu..tkde rase malu dah..takut yg tk dpt nk digambarkan dgn apa2 pun..syukur la tk lama dia hilang..

m : mmg suspen m..akak ni ha lagi la suspen tahap gaban tau dak..hmm.

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam, jgn buat pasal??? BSB pernah terlepas pandang Qaiser sedar2 tak ada. BSB menjerit panggil Qaiser sampai satu tesco dengar, ruper nyer abg dgn hubby kat luar.

army4war said...

alahmdulillah jumpa... dapat bayang qah jerit2 kekekeke...

eT said...

Ish3...tmpt2 ramai org camtu mmg kn pegang tgn dia betui3.bahaya betui.

ummidaddy said...

ya Allah...saspen akak bace citer bai..
terase2 klu dalila pun camtu..
mmg tak keruan larr...ilang 1 saat pun sbnarnyer mcm2 leh jadik tu

miezaniera said...

bsb : salam..bukan buat pasal..tp nasib tk bape baik hehehe

mira : hehe dpt bygkan ek..baguih2..

et : kalo la dia nk dia tgn dia dipegang....

ummidaddy : betui tu..nasib baik org baik yg jumpa dia..kalo tak...nauzubillah...

SalihahNordin said...

takut sgt jadi mcm nie...sbb tu sampai skrg, g tmpt org ramai jerk mesti dukung alya...x kisah sampai patah pinggang pon....bile dah besar nnt, x de lah berdukung...tp klu bleh mmg x nk pergi tmpt org ramai...

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal