Friday, January 21, 2011

ke nilai 3 lagi...hehe

semalam adalah hari yg takde letrik bg seluruh kawasan uitm
maka
berbekalkan gen2 dan susu Qasrina
bertemankan en suami dan sang anak yg suke berjalan
kami pn bergerak ke nilai 3
membuang masa hingga ke petang...

borong tikar kt sini..utk rumah baru dan rumah lama hehehe
dan rumah mak sekali..
pastu masuk kedai mainan cari mainan utk Qasrina
bg dia pilih mainan apa yg brkenan di hati
dan seperti yg di agak
pistol mnjadi pilihannye
puas aku tnjuk dia anak patung barbie yg lawa2 tu
skit dia tk heran...ish ish ish...
smpi bile la dia nk main pistol je..
dan yg paling penting!!!
weols dh beli kain utk buat baju raya thn ni
hahaha kitorang mmg selalu beli awal2
so sila jgn pelik yer ;D

posing dulu sebelum brtolak

mata tgk kt papa la pulak

mama..cak..

peace...

papa pun nk enterprame gak..


smpi rumah jam 6 ptg..masih tkde letrik lagi
maka trpaksa makan kt luar
pasal ada meeting kolej pulak pukul 9mlm
maka trpaksa makan dekat2 je
akhirnye en suami decide nk makan kt sini
jm bariani house
myhubby mmg suke mkn nk beriani kt sini
power....

Qasrina pn suke
byk dia makan
siap baling2 nasi kt couple yg duk belakang kami
tk tau la apa sebab dia buat mcm tu..
suke ngaco org budak ni tau hehehe

5 comments:

eB ezrin said...

eh betoi ker best gi sini? cam tringin jerk nih ;p

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam, syok nyer g JM. Ini kene pg nieee

eT said...

xpenah p kedai tu pon...huhu

Sarah Syazwani said...

adoiiilaaa..kt sini xde kedai kain yg menarikkklaaa..mencikk

mai singgah

http://gorgeousladys.blogspot.com

miezaniera said...

eb ezrin : bagi saya, mmg best lah hehehe

bsb :w`salam.. p jgn tk p..

et : p la bg penah hehe tk rugi punye hehe

sarah : la ye ke..tkpe2 balik kg nnti kn dkt je ngn nilai tu, leh la p singgah hehe

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal