Monday, January 17, 2011

Handphone untuk pasangan kekasih

tnjuk baju dia dh la ek..hp nye malu2 pulak nk enterprame hehe
korang teka la mana jantan mana tino nye ye hehehe

ucapan yg korang tk perlu baca :
thanks sayang..walaupun arijadi mama dh lepas 2 bulan yg lalu,
tp adiah ini cukup untuk mengubat rajuk di hati..muah muah..love u..caaaayang abg!
kekeke kan dh ckp korang jgn baca ;p


*************************************************

yg ni pulak utk budak bam2 Qasrina

seb baik dia tk nangis amoi tu pasangkan subang kt telinga dia
dh namanye pompuan kan..suke benda yg cantik..;p

6 comments:

mamasue said...

koranggg...kan main lagi tau...hadiah bukan calang2....jeles i

Sidratul Muntaha said...

huhu
tagline tu mgm ko yg letak ker or penjual tu yg letak?1
aku takdan betul lah kekasih kasihan nih
cubalah jual tepon tuk lakibini ker..
baju tuk lakibini ker
...
aih..
aihhh..
aih..
hei!hei!!

btw,senyap jer dak pmpuan sorang tu pakai subang.
good girl.
bravo!

Sricahaya said...

good girl..dia nak sendiri yerk..
ingat nak pakaikan kat kakak..tapi tak tindik lagi..tkt dia nangis la bila tindik,langsung tak nak pakai..

deAnza-wAnda said...

wau... best!!

eT said...

hehe...best2...
sepasang lagik..:p

qas tu tindik telinga yer...
bagusnyer xnanges...
bila ntah nk boh kt dania plak nih...
riso dia xmo jek..huhu

miezaniera said...

mamasue : hehe bukan selalu..sekali sekala je..hehe

sidratul : sy yg letak sndiri hehehe..pnjual tu jual 1 1 jek..sbb kami beli 2 sbb tu jadi pasangan hehe
btw..tk sangka gak dia leh diam camtu..bajet dia dh lari awal2 hehehe

sricahaya : masa tindik mmg dia nangis tp sekejap je..pastu ckp kt dia nak cantik tak? pastu nnti dia suke la hehehe

deanza-wanda : best ye?hehe duitnye la tk best kekeke

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal