Monday, January 10, 2011

Kontroversi AJL25


tolong ingatkan aku - ana rafali

Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa

Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan aku
Kisah kita

Lirik inilah yang rupanya menjadi kontroversi di kalangan penonton AJL25 malam td aku pn sebenarnye mmg tk syak langsung ana rafali ni leh menang tapi tkde la nk amik kisah sgt kan sbb tgk pn sekerat jalan je kan..(dh trlena depan tv hehehe) tp sempat la tgk prsembahan ana rafali ni so aku setuju mmg tak dgr jelas apa yg dia nyanyi tapi rasanye juri lebih tahu apa yg mereka nilai kan cuma trkilan tk dpt tgk prsembahan hero superman Faizal Tahir yg menang persembahan terbaik...nnti la tgk kt you tube kan no 2 : black & meet uncle hussein no 3 : Hafiz vokal terbaik : Hafiz

5 comments:

nieda said...

kite pun tgk separuh jalan je..pagi tadi gigih online tgk result..hehe

mamaqari said...

tahniah buat ana rafali

azieda razak said...

tgk sampai akhir... tapi bila dpt tahu pemenang, rasa macam membazir je sengkang mata...

syusye said...

ha ha ha...
layan je sape mmg..
sura sokong sape yg menang ok...=p

mummy darwishes said...

qis tgk masa ana rafalee nyanyi..mmg xclear ape yg dia sebut..dh la qis mmg xfhm pn lagu tu kisah ape..hahah..patutnye yuna la menang...huhuuh

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal